Antoni Munné-Jordà

Va néixer a Barcelona el 26 de novembre de 1948. Des de jove va mostrar interès pel món de l’art, fet que el va portar a estudiar a la universitat. Després de diverses feines, va iniciar una llarga etapa professional a la revista cultural Serra d’Or, on treballa com a corrector i redactor des de l’any 1976.

Paral·lelament, ha desenvolupat una destacada trajectòria literària. Va publicar la seva primera novel·la, Damunt un blanc així com el del paper, el 1978. Des d’aleshores ha escrit nombroses obres de narrativa, especialment dins el gènere de la ciència-ficció i la fantasia.

També ha impulsat projectes de difusió del gènere, com la col·lecció “Ciència-ficció” de l’editorial Pagès. A més, ha escrit llibres per a públic infantil i juvenil i ha col·laborat amb diverses revistes i mitjans culturals.

Amb El Cep i la Nansa ha publicat El foc sortit de l’aigua. Trilogia de Vilanova, El cementiri els elefants, L’esfinx del glaç, L’esfinx del glaç (Edició digital), Runa d’enderroc. Proves poètiques des de 1969, A banda i banda del límit, Poso el comptaquilòmetres a zero, L’única mort i 40 anys després de 1968.

Showing all 10 results